kerėjimas/magijos 101
Kiekvienas burtininkas yra įvaldęs du išskirtinius gebėjimus bei teleportaciją - tas jau visiems žinoma. Tačiau tai ir visokie ritualai nėra viskas, ką jie sugeba - jie gali daryti dalykus naudodami savo magišką energiją.
Jei labai jau tingi skaityt, eik prie paskutinės skilties pavadinimu "Tai kaip ten kerėti, po velnių?"
IMPERIUM INERGIAE
Žinoma, išsiversti galima ir su tiek, tačiau didžioji dalis burtininkų daugiau ar mažiau moka energijos valdymą, vadinamą Imperium Inergiae. Tai yra kerai, kuriais burtininkas atplėšia nuo savęs dalį energijos, o ji padaro tai, ko jis nori. Užtenka mostelti ranka - galingiausiems kai kuriais atvejais pakanka tik žvilgtelėti į objektą (pvz., norint atidaryti duris ar nusviesti kokį nevykėlį).
Ką galima padaryti su Imperium Inergiae? Lengviau atsakyti, ko negalima (žr. McKerron Elementinio Kerėjimo dėsnių išimtis). Priklausomai nuo burtininko galingumo*, galima įjungti šviesą, pataisyti sudužusią vazą, susprogdinti kaimyno už sienos kolonkes, ar gulint lovoje iš kitame žemyno gale esančios mėgstamos kepyklėlės atsidanginti bandelę, pavyzdžiui. Tačiau į tai reiktų žvelgti (savi)kritiškai. Jau turite dvi galias, tai autobusų kilnojimą palikite tiems, kas kaip savo pirmą galią pasirinko telekinezę. Apsiribokite priešo nubloškimu ar vaiko paskraidinimu neaukštai. (Nebent esate labai labai galingas burtininkas, bet tokiu būti leisime užsitarnavus)
MCKERRON ELEMENTINIO KERĖJIMO DĖSNIS
Reinos McKerron elementinio kerėjimo dėsniai sako, kad:
- Boring stuff, čia tiems, kas mokys kerėjimo ir galėtų skambėti fancy:
1. Burtininko koncentruojamos energijos potencialas nuolat kinta, nes yra reliatyvus tuo momentu jo kūne esančios magijos galingumui.
2. Burtininko magijos galingumas yra nuolat besikeičiantis.
3. Burtininko magijos galia nėra išmatuojama, todėl teoriškai magijos ribų bei burtininko energijos potencialo ribų nubrėžti nėra įmanoma. Išskyrus šio dėsnio išimtis.
McKerron elementinio kerėjimo dėsnio išimtys paaiškina,
ko burtininkas magijos pagalba padaryti NEGALI.
1. Maistas. Galima pasišaukti maistą, jei žinai, kur jo yra, bet negalima sukurti iš nieko. (Priminimas: visada yra Durmštrango virtuvėje ;) )
2. Pinigai ir brangenybės. Galima sukurti, bet jie neturės vertės ir bus netikroviški arba pranyks.
3. Meilė ir jausmai. Galima apgauti (meilės eliksyras arba jausmų manipuliacija), tačiau tai nėra tikras jausmas, bet apgaulė, kuri greitai blėsta.
4. Žinios. Nėra galimybės magiškai kažką išmokti neįdedant pastangų.
5. Daiktai. Daiktus gali transfigūruoti pagal save kaip tik nori ir sugebi, tačiau negali gauti iš niekur.
6. Magiški daiktai. Negali iš niekur sukurti eliksyro bei jų ingredientų. Jei paprastą lapą transfigūruosi į reikiamą eliksyrui žolę, ji tiesiog neturės vertės.
7. Sveikata. Negali at(si)auginti kūno dalių ar save pagydyti (nebent tai viena iš dviejų tavo įgimtų galių). Nedideles žaizdas kitiems pagydyti įmanoma. Rimtesnius dalykus tvarko magiškieji gydytojai.
8. Siela. Magiškai neįmanoma sukurti sielos.
9. Neįmanoma išburti žmonių (nebent viena iš įgimtų galių yra galimybė laikinai sukurti pavaldų savo kloną).
BURTININKO MAGIJOS GALINGUMAS
Žmonių kalba išvertus McKerron dėsnius jie sako, kad burtininko magijos galingumas nuolat keičiasi, ir nuo to priklauso kiek jis galės išburti.
Magijos galingumas priklauso nuo šių veiksnių:
• Talentas
• Žinių bagažas
• Praktika
• Pasitikėjimas savimi
• Ryžtas
• Fizinė ir psichinė sveikata
• Stresas, įtampa, nervingumas
TAI KAIP TEN KERĖTI, PO VELNIŲ?
Magija vyksta kai į ją susikoncentruoji. Durmštrange burtininkai mokomi įjungti savo "magiškąjį jungiklį" ir akimirksniu pasiekti savo magiją.
Taip pat lotynų kalba burtininkų lūpose tampa burtažodžiu. Tai svarbu daiktų daiktų užkeikimui.
Taigi payzdžiui, pamiršai, kur padėjai piniginę. Tu įjungi savo jungiklį, mosteli ranka, mąstydamas, ko tu nori, ir tavo piniginė atskrenda pas tave iš žmonos rankinės.
Bet, tarkim, šiandien tau bloga diena, sergi, tad tavo magija labai nusilpusi, todėl kerėti nesiseka. Bet tu prisimeni išmoktą sąrašą populiariausių lotyniškų žodžių. Ištari "arcessere piniginę" ir ji atskrenda pas tave.
Turint kokį daiktą ir norint jį užkeikti, reikia lotyniškai ištarti, ką tu nori padaryti.
Pavyzdžiui, jei nori užkeikti piniginę kad ji nudegintų kiekvieną, kuris nori ją pavogti, turi mosteldamas tai ir nupasakoti lotyniškai. (OOC: Suprantama, neliepiam eiti į google translate ir rašyti lotyniškai, čia tik šiaip paaiškinam principą. Bet jei norit, tai pirmyn, žinoma!)
- Populiariausi lotyniški žodžiai:
- Ignis/Ignis vello - uždega norimą objektą/užgesina daiktą
- Aqua - daiktas pripildomas vandens
- Siccum - išdžiovina
- Aperire/claude - norimas daiktas atsidaro/užsidaro (durys, stalčius ir pnš.)
- Arcessere +daiktą - atgabena norimą daiktą. Pvz: "Arcessere raktus" atskraidins jūsų raktus
- Curare - užgydo nedideles žaizdas (įpjovimus, nubrozdinimus)
- Displodeo - susprogdina
- Percutio - sukuria trenkiantį energijos pliūpsnį
- Circumfero - priverčia negyvą objektą judėti kaip nori burtininkas (pvz, arbatinukas gali pats įpilti gėrimą į puodelius)
- Volare - leidžia pakelti ir skraidina gyvus daiktus
- Luceo - sukuria šviesos kamuoliuką lyg žibintą.
- Luceo vello - panaikina sukurtą šviesos šaltinį
- Incendo/Incendo vello - Įjungia/išjungia šviesą kambaryje
- Scutum - sukuria apsauginį skydą nuo kerų
- Emendare - sutaiso nesmarkiai sugadintus daiktus (pvz, sudužusi vaza, įlenktas automobilis)
- Purus - išvalo dėmes, nešvarumus (taip, ir grindis išplauna, yaaas)
- Imperium Inergiae* - galingi burtininkai gali valdyti energiją (skaityti žemiau)